کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران فایرفاکس مراقب باشند

کمپانی اوراکل اعلام کرده که به زودی اصلاحیه‌ای را برای آسیب‌پذیری جدید سیستم عامل جاوا که 850 میلیون کاربر را در معرض خطر قرار داده منتشر خواهد کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ یک روز پس از آنکه مراجع امنیتی به کاربران توصیه کردند که جاوا را به علت وجود یک ‌‌آسیب‌پذیری بسیار خطرناک بر روی سیستم‌های خود غیرفعال کنند اوراکل اعلام کرده که اصلاحیه جاوا به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اوراکل که پس از خرید شرکت میکروسیستم در سال 2009، متولی توسعه پلاگین‌های جاوا است، زمان مشخصی را برای انتشار اصلاحیه تعیین نکرده و به همین دلیل کارشناسان امنیتی زمان مورد نظر اوراکل برای انتشار اصلاحیه را حداکثر یک هفته پیش‌بینی کرده‌اند.

بنا بر اعلام اوراکل، بیش از 850 میلیون رایانه در سراسر جهان از جاوا استفاده می‌کنند و در صورتی که کاربران این رایانه‌ها جاوا را غیرفعال نسازند، در خطر خواهند بود.

همچنین شرکت موزیلا به کاربران فایرفاکس هشدار داده‌ در صورتی که امکان جاوا را در مرورگر خود فعال کرده باشند در معرض خطر آسیب‌پذیری جدید جاوا قرار دارند.

براساس اعلام اوراکل نسخه‌های قبل از نسخه هفت جاوا تحت تأثیر این آسیب‌پذیری نیستند.


گروه CERT ایالات متحده روز گذشته به کاربران اینترنت توصیه کرد که جاوا را در مرورگرهای خود غیرفعال کنند زیرا آسیب پذیری در آن وجود دارد که به مهاجمان اجازه می دهد تا از راه دور کدی را بر روی یک سیستم آسیب پذیر اجرا کنند.

محققان امنیتی گزارش داده اند که مجرمان سایبری از یک آسیب پذیری اصلاح نشده در جاوا برای حمله به سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند. مهاجمان از این آسیب پذیری استفاده می کنند تا مخفیانه بدافزاری را بر روی کامپیوتر کاربرانی که وب سایت های مخرب را مشاهده می کنند، نصب کنند.

گروه US-CERT در هشدار امنیتی اعلام کرد که در حال حاضر این گروه راه حل عملیاتی برای این مشکل ندارد. در عوض توصیه می کند که کاربران اینترنت جاوا را در مرورگرهای خود غیرفعال کنند.

این مشکل می تواند به یک اپلت جاوای نامعتبر اجازه دهد تا بدون درخواست کد امضا، بالاترین حق دسترسی را بدست آورد.

اوراکل جاوا نسخه 7 به روز رسانی 10 و نسخه های پیش از آن تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار دارند.

گروه US-CERT اضافه کرد که در حال حاضر کد سوء استفاده به طور عمومی در دسترس قرار دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13007 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/10/27 تعداد مشاهده: 1438
کلید واژه ها: ,
سافت گذر